Exp. A-02/2025

CONTRACTACIÓ DELS TREBALLS DE MUNTATGE, DESMUNTATGE I MANTENIMENT DE LES INSTAL·LACIONS DE LA FIRA DE SETMANA SANTA DE LA PLAÇA DEL PORT D’ALACANT DE LA CAMBRA OFICIAL DE COMERÇ, INDÚSTRIA, SERVICIS I NAVEGACIÓ D’ALACANT

La licitació publicada sota l’Exp. A-02/2025 queda sense efecte, de conformitat amb el que s’establix en la Clàusula 1a. Objecte i Règim Jurídic , del Plec de Clàusules Administratives i Tècniques en el present plec dels treballs de muntatge, desmuntatge i manteniment de les instal·lacions de la Fira de Setmana Santa de la Plaça del Port d’Alacant que organitza la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Servicis i Navegació d’Alacant , en el qual s’especifica que:

«La present licitació i adjudicació quedarà supeditada a la concessió per part de l’Autoritat Portuària d’Alacant de l’adjudicació de la Convocatòria per a atorgar autorització administrativa per a l’ocupació temporal de la Plaça del Port d’Alacant, destinada a la instal·lació de mercat ambulant de Setmana Santa així com dels permisos i llicències pertinents per a la celebració de la Fira de Setmana Santa(…)”

No havent sigut adjudicatària de la concessió d’esta licitació segons resolució de l’Autoritat Portuària d’Alacant.
1. Entitat adjudicadora

ORGANISME: Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Servicis i Navegació d’Alacant
DEPENDÈNCIA QUE TRAMITA L’EXPEDIENT: Secretaria General
OBTENCIÓ DE DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ:
a) Domicili: Plaça de Ruperto Chapí, 3, 03001 Alacant.
b) Telèfon: 965148643
c) Correu electrònic: secgeneral@camaralicante.com
d) Adreça d’Internet: www.camaralicante.com
e) Data límit d’obtenció de documents i informació: durant el termini de presentació d’ofertes
f) Número d’expedient: A02/2025

2.Objecte del contracte

TIPUS: Servicis
DESCRIPCIÓ: treballs muntatge, desmuntatge i manteniment de la Fira de Setmana Santa de la Plaça del Port d’Alacant.

DIVISIÓ PER LOTS: No procedix
LLOC DE PRESTACIÓ DELS SERVICIS: Especificat en el Plec de prescripcions administratives i tècniques
TERMINI DE PRESTACIÓ: Especificat en el Plec de prescripcions administratives i tècniques
CODI D’IDENTIFICACIÓ CPV: 79956000-0 Servicis d’organització de fires i exposicions

3. Tramitació i procediment

TRAMITACIÓ: Ordinària.
PROCEDIMENT: Obert (article 156 a 158 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic)
CRITERIS D’ADJUDICACIÓ: Especificat en el Plec de clàusules administratives i tècniques

4. Pressupost base de licitació

Pressupost màxim: CINQUANTA-UN MIL CINC-CENTS EUROS (51.500,00 euros).

5. Garanties exigides

10% quantia adjudicació.

6. Requisits específics del contractista

Podran concórrer al procediment qualssevol persones físiques o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguen plena capacitat jurídica i d’obrar, i no es troben incurses en una prohibició de contractar

7. Presentació d'ofertes

DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ: 25 de març de 2025 a les 12.00 hores
HORARI DE PRESENTACIÓ D’OFERTES: de 9.00 a 14.00 hores
LLOC DE PRESENTACIÓ: Els licitadors hauran de presentar les seues proposicions en la Secretaria General de la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Servicis i Navegació d’Alacant, situada en Plaça de Ruperto Chapí, 3 d’Alacant. No s’admetran les licitacions enviades per correu electrònic, ni les presentades en qualsevol altre registre.

ADMISSIÓ DE VARIANTS: No