
![]()
Pyme Digital és una iniciativa, dirigida a PIMES i autònoms, de l’àmbit de la Provincia d´Alacant, amb el suport econòmic del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, Diputació d’Alacant i la Cambra de Comerç d’Alacant.
Com funciona:
El programa consta de 2 fases:
Anàlisi de necessitats (Fase I)
Esta fase inclou un sistema de diagnòstic assistit i personalitzat, es realitzarà una anàlisi del nivell de digitalització de l’empresa, sobre 3 línies d’actuació:
- Utilització de les TIC per a la millora de la competitivitat: ferramentes de productivitat, CRM, ERP i Cloud Computing.
- Comerç electrònic.
- Màrqueting digital: SEU, SEM, analítica web, reputació en línia, aplicacions mòbils, email màrqueting.
Implantació (Fase II)
Després d’esta anàlisi, l’empresa beneficiària podrà desenvolupar, en col·laboració amb empreses especialitzades que lliurement trie, la implantació dels projectes recomanats en la fase de diagnòstic. L’empresa *pre finança la despesa íntegrament de fins a 7.000 € més un 7% de costos indirectes, sent la intensitat de l’ajuda del 60%(rebria fins a 4.494 €). Addicionalment es realitzarà un seguiment del pla per part el tutor cameral.
Convocatòria Pyme Digital 2026
Termini de presentació:
- Inici: Pròximament
- Tancament:
Descàrrega de documents
- Annex I. Fitxa descriptiva
- Annex II. Tipologia i despeses elegibles
- Annex III. Declaració responsable
- Convocatòria Pyme Digital 2026
- Anuncio BOP Alicante
Llistat definitiu d’admesos i denegats
Les sol·licituds de participació d’empreses al Programa seran analitzades atenent l’orde d’entrada, fins a l’esgotament dels fons disponibles. Per tant, les ajudes es concediran, seguint el citat orde de prelació, als sol·licitants que complisquen els requisits establits en la present convocatòria per a ser beneficiari, fins a esgotar la quantia total màxima de les ajudes prevista en l’apartat 6 de la Convocatòria Pública d’Ajudes
La resolució de les sol·licituds serà comunicada de manera individualitzada als beneficiaris a través de la Seu Electrònica de la Cambra de Comerç.
La presentació de sol·licitud només es podrà realitzar en modalitat telemàtica sent necessari l’ús de certificat digital de persona representant d’entitat jurídica; o de persona física, en cas d’autònom (emés per FNMT, DNI-e, ACCV o CAMERFIRMA).
En el cas de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social, l’empresa autoritza la Cambra de Comerç a realitzar la consulta telemàtica de la seua situació amb AEAT i Seguretat Social
Seu Electrònica
#Europa se sent